För många idéer för lite handlingskraft

Jag har alldeles för många idéer och alldeles för lite handlingskraft. Jag skulle behöva någon som utför allt som jag ville få gjort.

Någon som jag kan säga åt vad som ska göras och som är snabb och utför det som ska göras. Jag gillar mest att tänka ut saker och se vilka möjligheter som finns men när det gäller att få något gjort så är jag inte så ivrig. Jag skulle aldrig kunna få alla mina idéer utförda i alla fall, jag får 50 nya idéer varje dag. Men man skulle ju kunna göra verklighet av de allra viktigaste, det som man verkligen skulle vilja få gjort.

En ide är ju värdelös om man inte gör något av den. Sen tänker jag att det måste finnas de som är tvärtom, de som tycker om att göra istället för att sitta och fundera på saker och ting. Någon som är snabb och handlingskraftig. En sådan person skulle jag behöva samarbeta med, vi skulle få mycket bra saker gjorda tillsammans.